Usługi doradcze PPC
Chcesz, aby reklamy Twojej firmy były widoczne dla właściwych odbiorców w Google i Bing? Nasze strategiczne usługi konsultingowe pomagają zbudować niestandardową strategię kampanii płatnych reklam, zwiększyć zaangażowanie klientów i zwiększyć przychody z reklam płatnych za kliknięcie. Dowiedz się więcej o stworzeniu udanej kampanii PPC dla swojej firmy, aby uzyskać więcej konwersji dla swoich celów biznesowych.
200%
stopa zwrotu z inwestycji możliwa dzięki reklamom PPC
80%
firm zwiększa świadomość marki dzięki reklamom PPC
65%
klientów klika reklamy PPC
Co to jest reklama PPC?
PPC oznacza płatność za kliknięcie. Jest to płatna strategia reklamowa w wyszukiwarkach, w której tworzona jest reklama tekstowa i wyświetlana na stronie wyników wyszukiwania (SERP), np. Google, Bing itp.
Twoja firma uiszcza opłatę za każdym razem, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę. Im bardziej konkurencyjne słowo kluczowe, dla którego wyświetla się Twoja reklama, tym więcej każde kliknięcie będzie kosztować Twoją firmę. PPC może być świetną ekspozycją dla Twojej firmy, ponieważ umieszcza Twoją reklamę i link do Twojej witryny na samej górze strony, przed wynikami organicznymi!
PPC to cenna strategia, którą można zintegrować z kampanią marketingową online, ponieważ przyciąga wykwalifikowanych użytkowników do witryny, co może skutkować zwiększeniem liczby potencjalnych klientów i sprzedaży.
Czym są usługi doradcze PPC?
Usługi konsultingowe PPC to usługi marketingu online, w ramach których Strategie Online zajmują się wszystkimi reklamami PPC. Nasi eksperci PPC zarządzają wszystkim, w tym strategią, kreacją, technologią, optymalizacją i raportowaniem. Zapewniamy niestandardową strategię reklamową PPC, badanie słów kluczowych, badanie odbiorców docelowych, tworzenie reklam, licytowanie i umieszczanie reklam oraz optymalizację i raportowanie reklam w czasie rzeczywistym.
Rodzaje reklam PPC
Jako specjaliści marketingu cyfrowego, pomagamy firmom skalować płatne wyszukiwanie, aby pomóc osiągnąć pomyślny zwrot z inwestycji w celu osiągnięcia sukcesów biznesowych. Oferujemy płatne reklamy tekstowe, które mogą wyświetlać się w wyszukiwarkach takich jak Google i Bing. Współpracując z dedykowanym menedżerem sukcesu kampanii, Twoja firma może otrzymać pomoc w wyborze i ustawieniu określonych kategorii, takich jak słowa kluczowe w czasie rzeczywistym, płeć, stan cywilny, lokalizacja, dochód itp.
Dlaczego warto wybrać Strategie online do usług konsultingowych PPC?
Kilka lat doświadczeń i sukcesów
Mamy kilkuletnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań marketingowych online dla różnych firm. Niezależnie od tego, czy są duże, czy małe, Strategie Online obsługują wiele branż, pomagając firmom uzyskać przewagę konkurencyjną w Internecie. Pomogliśmy setkom klientów zwiększyć ich obecność online i przychody.
Dedykowani konsultanci reklamowi PPC
Każda firma, która współpracuje z Nami, będzie współpracować z dedykowanym przedstawicielem, który zna marketing cyfrowy, w szczególności strategie PPC, od podszewki. Rozumie, które strategie reklamowe Bing i Google sprawdzają się najlepiej w różnych branżach. Twój menedżer ds. sukcesu będzie nadzorował i zapewniał sukces Twojej kampanii PPC.
Zwiększ świadomość marki
Budowanie świadomości marki daje Twojej firmie możliwość promowania produktów i usług osobom, które ich szukają. Dzięki usługom doradczym PPC, zapewniamy sposób na pokierowanie i pozycjonowanie Twojej firmy poprzez skuteczne zwiększanie świadomości Twojej marki.
Usprawnij generowanie leadów przez PPC
Różnorodne możliwości marketingu cyfrowego mogą pomóc w napędzaniu wzrostu poprzez generowanie potencjalnych klientów. Reklamy PPC są bardzo widoczne i mogą być jednym z najlepszych rozwiązań do generowania leadów. Możemy pomóc w ulepszeniu generowania leadów PPC, umieszczając reklamy Twojej firmy w trafnych wynikach wyszukiwania Twojej firmy w Google i Bing, czyli dwóch miejscach najczęściej wyszukiwanych przez klientów.
Utrzymuj zaangażowanie klientów
Kampanie PPC zwiększają zaangażowanie. Nasze usługi konsultingowe PPC pomagają firmom w tworzeniu możliwości PPC, aby w pełni zmaksymalizować zaangażowanie klientów! Czy to poprzez monitorowanie i dostosowywanie słów kluczowych i danych demograficznych, czy ręczne wprowadzanie zmian w celu uzyskania najlepszych wyników.
Zwiększ konwersje PPC
Aby uzyskać pomyślny zwrot z inwestycji i osiągnąć cele biznesowe, Pomagamy firmom skalować płatne wyszukiwanie, zwiększając liczbę konwersji PPC. Ustalamy konfigurowalne cele konwersji, dostosowania demograficzne i skanujemy słowa kluczowe zoptymalizowane w czasie rzeczywistym, aby wyznaczyć skuteczną ścieżkę zwrotu z inwestycji w oparciu o wszelkie wydatki na reklamę.
Co zawiera usługa konsultingowa reklam PPC?
Nasze usługi konsultingowe PPC są dostarczane przez doświadczonych specjalistów, którzy rozumieją wiedzę techniczną wymaganą do rozwoju kampanii pay-per-click Twojej firmy. Sprawdź, jak krok po kroku działa proces usług doradczych PPC firmy Manta, aby pomóc w wizualizacji sukcesu Twojej firmy dzięki PPC.
Krok 1: Porozmawiaj z jendym z ekspertów strategii online
Chcemy poznać Ciebie i Twój biznes. Zaczniemy od połączenia Cię ze specjalistą ds reklam PPC w celu ustalenia szczegółów kampanii PPC i tego, co może zadziałać dla Twojej firmy. Stamtąd stworzymy spersonalizowaną propozycję opartą na Twoim budżecie i potrzebach, która pomoże Ci stworzyć udaną kampanię PPC.
Krok 2: wyznaczanie celów
Wraz z konfiguracją oferty pakietowej ważne jest ustalenie celów biznesowych na podstawie potrzeb biznesowych. Niezależnie od tego, czy Twoja firma chce więcej konwersji, dodatkowych wizyt na stronie docelowej lub większej liczby wyświetleń w Twojej witrynie, ważne jest, aby omówić swoje cele biznesowe z Naszymi specjalistami, aby mieć odpowiednią kampanię opartą na danych.
Krok 3: Uruchamianie kampanii PPC
Zaczynamy od sfinalizowania informacji o Twojej firmie (nazwa, adres, numer telefonu i strona docelowa w Twojej witrynie) do reklamy, a następnie wybieramy w czasie rzeczywistym zoptymalizowane słowa kluczowe, kategorie i najlepszy budżet, aby Twoja kampania PPC odniosła sukces.
Krok 4: Końcowe kroki
Przed uruchomieniem przechodzimy przez etapy zatwierdzania kampanii PPC i przeprowadzamy ostateczną kontrolę jakości, aby upewnić się, że Twoja reklama działa prawidłowo i może osiągnąć najlepsze możliwe wyniki po uruchomieniu. Podałeś nam swoje cele PPC i potrzeby biznesowe, teraz my zajmiemy się resztą dzięki procesowi testowania kontroli jakości, który może zająć do 5 dni roboczych.
Krok 5: Start kampanii
Teraz nadszedł czas, aby rozpocząć kampanię reklamową! Publikujemy Twoje reklamy PPC w wyszukiwarkach takich jak Google i Bing. Dopóki Twoja kampania jest aktywna, będziemy nadal śledzić jej skuteczność, sprawdzać ją i analizować w celu uzyskania najlepszych wyników. Jeśli zauważysz, że coś wymaga dostosowania, w dowolnym momencie porozmawiaj ze swoim menedżerem ds. sukcesu kampanii, aby wprowadzić te zmiany.
NAsze rekomendacje
„Strategie online pomogły mi rozwinąć działalność dzięki świetnym narzędziom marketingowym, takim jak między innymi reklama PPC. Zdecydowanie będę pamiętać o tyj wspaniałych ludziach w celu przyszłego rozwoju”.
FOTOPATRYK
Często zadawane pytania dotyczące reklam PPC
Co to jest PPC i jak działa?
PPC, znane jako pay-per-click, to cyfrowa strategia marketingowa, która polega na płaceniu za reklamy, aby pomóc firmom zwiększyć liczbę konwersji i ruch z powrotem do ich witryny. Podczas gdy SEO obraca się wokół ruchu organicznego, PPC obraca się wokół ruchu płatnego. Przynosi szybsze i bardziej natychmiastowe efekty, jednocześnie budując obecność Twojej marki w Internecie. Po zatrzymaniu kampanii PPC Twoja witryna nie pojawia się już w płatnych wynikach wyszukiwania.
Jak skuteczna jest reklama PPC?
Reklama PPC może być bardzo korzystna i skuteczna dla sukcesu Twojej firmy w Internecie. 93% Polaków korzysta z wyszukiwarek, aby znaleźć lokalne firmy, a reklamy PPC mogą zwiększyć świadomość marki o 80% . Reklama PPC to prosty i skuteczny sposób promowania produktów i usług firmy, przy jednoczesnym natychmiastowym zwiększeniu sprzedaży.
Jakie są 3 popularne rodzaje reklam PPC?
Reklamy PPC mają elastyczność umieszczania w wielu obszarach i lokalizacjach. Oto kilka najczęstszych przykładów lokalizacji reklam PPC:
- Reklamy w wyszukiwarce: Reklamy w wyszukiwarce są zazwyczaj najpopularniejszą formą reklamy PPC. Może to być jeden z najlepszych eksperymentalnych typów reklam do przetestowania przez Twoją firmę. Wybierasz słowo kluczowe, którego szuka użytkownik, a Twoja reklama może pojawić się na górze wyników SERP z pogrubionym tekstem „Reklama” obok niej.
- Reklamy displayowe: Reklamy displayowe to forma płatnej reklamy, w ramach której marka Twojej firmy jest reklamowana za pośrednictwem produktów i usług za pomocą wizualnych banerów reklamowych. Strategie online tworzą przyciągające wzrok reklamy, które pomogą zwiększyć ruch i klientów w Twojej witrynie.
- Reklamy wideo: Reklamy wideo zwykle pojawiają się przed odbiorcami, którzy nie znają konkretnej firmy oraz jej produktów i usług. Dzięki animacjom wideo lub zabawnej fabule reklamy wideo mogą przyciągnąć uwagę klientów, do których Twoja firma chce dotrzeć.
Jaka jest różnica między PPC a SEO?
PPC, płatność za kliknięcie, reklama to cyfrowa strategia marketingowa, w której płacisz za zauważalne miejsce widoczności, które pojawia się u góry stron wyników wyszukiwania (SERP). SEO, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to cyfrowa strategia marketingowa, w której z czasem wdrażasz określone strategie w swojej witrynie, aby organicznie uplasować się na szczycie SERP. SEO nie wymaga nakładów na reklamę i może utrzymać cię w SERP na dłużej, nawet po przerwaniu kampanii.
Obie te strategie marketingu cyfrowego mogą pomóc Twojej firmie w przyciąganiu ruchu do Twojej witryny, niezależnie od tego, czy są to metody płatne (PPC), czy metody organiczne (SEO).
Czy PPC i SEO dobrze ze sobą współpracują?
Zarówno PPC, jak i SEO to różne rodzaje strategii wyszukiwania, które mogą przyciągnąć ruch do Twojej witryny poprzez marketing w wyszukiwarkach. Każdy z nich ma swoje własne sposoby generowania ruchu, niezależnie od tego, czy jest on płatny, czy organiczny. Razem mogą zwiększyć wyniki ruchu poprzez marketing krzyżowy Twojej witryny, zapewniając jej większą ekspozycję i możliwości klikania w Twoją witrynę.
Razem PPC i SEO mogą pomóc uzyskać lepszy wgląd w dane słów kluczowych, zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach i pomóc Twojej firmie dowiedzieć się, jaki rodzaj treści działa lepiej niż inne. Po połączeniu tworzą lepszą strategię marketingu cyfrowego jako całości dla Twojej firmy.
Nasze usługi konsultingowe PPC mogą pomóc w zwiększeniu przychodów z płatnych wyników wyszukiwania
Chcesz osiągnąć cele związane z płatnością za kliknięcie w swojej firmie? Skontaktuj się z naszym zespołem już dziś, aby uzyskać więcej informacji o tym, jak zacząć!